İnternet Bağlantıları için;
Akademik ve İdari Personel:
Üniversitemizden alınan mail adresini ve şifresini kullanacaklardır.
Mail Kullanıcı ve Şifrelerini Üniversitemiz Webmail servisinden test edebilirler.*
Örnegin:
Öğrenciler:
Üniversitemiz tarafından tüm öğrencilere otomatik olarak;
Kullanici adi: <ogrenci_numarasi>@ogrenci.amasya.edu.tr
Şifre: <TCKimlik_No>
şeklinde oluşturulan mail hesaplarını kullanacaklardır.
Mail Kullanıcı ve Şifrelerini Üniversitemiz Öğrenci Webmail servisinden test edebilirler.*
Not: Öğrencilerin Sisteme Girebilmeleri için mail Adreslerini aktif etmeleri gerekmektedir
Örneğin:
Giriş Yaptıktan Sonra devam etmek için tıklayınız linkine tıklayarak internet gezintisine başlayabilirsiniz.
Bilgisayar ortak kullanım alanlarında (kütüphane, bilgisayar laboratuvarları, bg.) internet güvenliğiniz için güvenli çıkış linkine tıklayarak çıkış yapılması gerekmektedir.
* Webmail servisleriyle şifre değiştirildiğinde internet girişlerinde son değiştirilen şifre geçerli olacaktır