İnternet Bağlantıları için;

Akademik ve İdari Personel:

Üniversitemizden alınan mail adresini ve şifresini kullanacaklardır.

Mail Kullanıcı ve Şifrelerini Üniversitemiz Webmail servisinden test edebilirler.*

Örnegin:

giris1

 

Öğrenciler:

Üniversitemiz tarafından tüm öğrencilere otomatik olarak;

Kullanici adi: <ogrenci_numarasi>@ogrenci.amasya.edu.tr

Şifre: <TCKimlik_No>

şeklinde oluşturulan mail hesaplarını kullanacaklardır.

Mail Kullanıcı ve Şifrelerini Üniversitemiz Öğrenci Webmail servisinden test edebilirler.*

Not: Öğrencilerin Sisteme Girebilmeleri için mail Adreslerini aktif etmeleri gerekmektedir

Örneğin:

giris2

Giriş Yaptıktan Sonra devam etmek için tıklayınız linkine tıklayarak internet gezintisine başlayabilirsiniz.

Bilgisayar ortak kullanım alanlarında (kütüphane, bilgisayar laboratuvarları, bg.) internet güvenliğiniz için güvenli çıkış linkine tıklayarak çıkış yapılması gerekmektedir.

 

cikis

* Webmail servisleriyle şifre değiştirildiğinde internet girişlerinde son değiştirilen şifre geçerli olacaktır